Thursday, June 14, 2012

kek & kek yg sgt sedap

testing..testing..
last week cuti seminggu.
balik sini je, tetiba ade org belanja secret recipe.biar la sepotong je pun. terharu gile.time kasih ye, aku tarik balik la kata2 aku slalu cakap ko kedekut.






then, next day tu, dapat lagi kek dari student kesayangan. ayahnya yang buat, katanya la.

tp seyes sedap gile. ehem..ehem..kite nk masuk kelas wat kek la ngan pakcik zainodin. boleh ke tyqa ?? thanx tyqa. double terharu.





alang2 dah post entry ni, ada beberapa perkara yg hendak di utarakan.

  1. Salah ke kalo x nak bg hadiah kawen?adoi, rase bersalah, tp xpe la, bukan mende wajib pun kan. lagi pun tgh sengkek gile. poket aku, ape korang tahu. adoi. x pe, doa kan dia je.  Sentiasa doakan orang lain tanpa mereka tahu dan lihat bagaimana hidup kita berubah dan kita menjadi bahagia dan membahagiakan - Prof Dr. Muhaya
  2. Salah ke kalo aku nk tegur sesuatu yg nampak pincang dimata aku? adoi. tp agak-agak la kan cik fairuz oi, kan dah bergaduh bagai. sory sis, orang kata terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. haa. amek ko. dah kena maki setambun.
  3. Tahniah Suffian. aku rasa aku yg overexcited. sebab? haha. korang tak yah tahu la.
  4. Rindu gile nak lepak dengan Sherena & Amer, lepak2 membincangkan isu2 dalam beutifulnara.
  5. Rindu gile nak makan roti arab dengan  aaa, akim, pie, im, amir, usop, taufiq & farid, yg mana semua pun muka half awake wpun matahari dh nk tepacak atas kepala kecuali usop yg steady je bace paper..erkk..baru perasan, geng roti arab ni lelaki je ye. 
  6. Rindu yam la.(macam byk je citer nk kongsi)
  7. plan dgn che yah yg masih tertangguh. hopefully akan tercapai hujung tahun ni.
  8. last sekali & yg paling penting. rindu gile kat ba & mama. 
sekian. akhir sekali penutup tirai, gmbor cousin aku kawen baru2 ni. congrat kazen. welcome kak chik. first time jumpe kak chik ni, boleh tahan jugak. bak kata cik alya, first impression tu sgt penting.



banyak lagi benda yg bersarang dalam kepala. ape pun, 16/6 ni comfirm. (u/p: farah & cik bebola)
#np: aku punya kamu. FT. bila la nk bosan dgr lagu ni.

1 comment:

Total Pageviews