Sunday, November 6, 2011

penantian

penantian
org cakap penantian satu penyeksaan
betul ke
tp yg pastinya, 
menunggu = sabar
.
penantian.
dari sekecil-kecil perkara sampai sebesar-besar perkara.
semuanya memerlukan kesabaran
.
.
tapi
itu kalau kita yg jadi penunggu.
kalau kita yg buat org tunggu??
.
.
sepatutnya entry ni last week lagi.
terpikir nk tulis time tgh tggu member kat pondok gad kat kota tu..
saya tunggu dalam sepuluh minit je
tp sepuluh minit dalam hujan lebat
lama kot.
time tu saya tekad, tak nak buat orang tunggu saya
terseksa kot tgu dalam hujan.(sejuk kot)
.
tapi kan sesetengah orang tak pernah kisah pun semua tu
tak kisah pun kalau biar orang tunggu dia
saya pelik la, diorang tak de rase bersalah ke.
.
dalam banyak-banyak perkara, saya paling tak suka tunggu orang.
nak pulak orang yang tak tepati masa
oh no
tunggu nasi masak wpun tgh kebulur saya boleh sabar lagi
tapi jgn x tepati masa.
setakat 15 minit tu ok lagi la. acceptable
bagi saya orang yg tepati masa adalah orang yang tahu hormatkan orang lain
tp kalau yg suke lengah2 tu, lebih pada selfish(saya ada kwn yg mcm ni)
.
.
--you & me--best fren forever--

5 comments:

  1. xsemua org sedar silap sdri..
    kdg2 buat org trtunggu dh jd kebiasaan bg sesetgh manusia..
    pikir satu je..ape yg kite buat ade balasan
    hari ini kite buat org tguu tp esk lusa org lak buat kite tggu..mase tu rase la =)

    ReplyDelete
  2. errrrr.....(mencabut arrow yg terkena kat diri ni).......heheheeheh...

    ReplyDelete
  3. amer: its okey ig=f arrow tu x beracun..hehe
    flamengo: what u give u get back. tuhan byr cash.

    haha..sherena yg patutnye kene arrow.die slalu je on time..hahaha

    ReplyDelete
  4. Flamengo: lambat sgt...ak dah cabut dah..siap dah balut dah luka tu....
    cik fairuz: nasib baek x beracun....hehehehe

    ReplyDelete

Total Pageviews