Thursday, July 12, 2012

baik & buruk

'Ya Allah, dekatkan aku dengan perkara-perkara yg baik, sifat-sifat yang baik, jauhilah aku dari perkara-perkara buruk dan sifat-sifat yg buruk'

doa ni salah satu doa aku tiap2 hari. 
bila pikir-pikir balik, (dengan bersangka baik Allah makbulkan doa aku), org2 disekeliling aku adalah sifat-sifat yg baik utk aku. kawan-kawan yg dekat ngan aku semua pun baik2. even kak ani yg dah g jepun tu pun selalu je mesej, nasihat macam2. student2 aku pun semua baik2. even yg dh grad pun ade lg yg mesej tny kabar. ex-opismet aku dulu pun semua still dekat dgn aku.. rasa bersyukur sgt.


so kalo kawan-kawan aku yg macam makin jauh tu..? pikir sendiri la kan.  


kalau nak senarai kawan-kawan baik aku memang byk. so apa la nak kisah sgt hilang 2-3 org kawan.

-masih tercari-cari sebuah kerinduan-

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews